Condiții de garanție

Toate produsele vândute de ADCbit sunt testate în prealabil și acoperite de garanția standard a industriei.

Echipamentele telecom și enterprise pe care le vindem sunt destinate funcționării 24/7 fără nicio defecțiune până la înlocuirea impusă de progresul tehnologic, deci cel mai probabil nu veți fi nevoiți să folosiți garanția noastră.

Dacă totuși veți fi în situația de a apela la garanție, trebuie să știți că ADCbit oferă garanție de tipul 'Advance Replacement’.

'Advance Replacement’ înseamnă că pentru orice echipament cumpărat de la ADCbit care necesită înlocuire în garanție, trimitem întâi echipamentul înlocuitor, și apoi așteptăm să ni-l returnați pe cel defect.

Garanția oferită de ADCbit pentru utilizatori finali este de 12 luni sau pe întreaga durată de viață a produsului, în funcție de tipul de echipament și de condițiile specifice ale contractului de achiziție.

Trimiterea echipamentelor în garanție:

În cazul în care înregistrați defecțiuni ale echipamentelor vă rugăm să luați legătura cu echipa noastră de suport sau direct cu reprezentantul Dvs. de vânzări pentru a primi autorizărea de trimitere în Service.

După confirmarea autorizării de trimitere în Service veți primi un număr de RMA (Returned Materials Authorisation) și instrucțiunile de expediere.

Echipamentele reparate se vor întoarce din Service după ce au fost 100% testate.

Atenție:

Comenzile de software, licențe, contracte de suport și configurare echipamente nu pot fi anulate sau înlocuite.

Garanția oferită pentru revânzători este de 90 de zile.

Termenii și condițiile comerciale complete ale ADCbit sunt disponibile la cerere.