Procedura de asigurare și control al calității

Obiectivul nostru este asigurarea continuă a unor înalte standarde de calitate pentru produsele livrate. În acest sens ne asigurăm că fiecare produs este livrat numai după ce a trecut prin porcesul de asigurare și control al calității.

Vă invităm să citiți mai jos procedura noastră de asigurare a calității:

  1. Auditul vizual și Inspecția fizică.
    1. Identificarea echipamentului – prima etapă a controlului calității o reprezintă identificarea și verificarea codurilor de produs (part numbers), a seriilor echipamentelor și a reviziilor hardware pe care le-au parcurs.
    2. Toate echipamentele sunt inspectate pentru identificarea eventualelor defecte fizice. În această etapă se identifică zgârieturile, urmele de lovituri, integritatea conectorilor de pe backplane, panoul frontal, butoanele, conectorii și sloturile de expansiune.
    3. Se inspectează conectorii plăcilor de rețea și se identifică eventualele componentele lipsă sau defecte.
    4. Fiecare componentă statică este curățată în conformitate cu standardele din industrie.
    5. Echipamentele care au trecut prima etapă de verificare trec în etapa a doua, testarea functională.
  2. Testarea, restaurarea setărilor din fabrică și ștergerea datelor existente.
    Aceasta este etapa cea mai importantă a procesului de control al calității. Testarea echipamentelor Cisco este făcută de ingineri certificați Cisco.
    1. Se efectuează POST (Power-On-Self-Test) pentru toate device-urile interne și se verifică dacă apar orice fel de erori.
    2. Dacă există parole, acestea sunt înlăturate.
    3. Se rulează comenzile de diagnostic specifice pentru fiecare tip de echipament.
    4. Se testează ventilatoarele pentru certificarea unui nivel normal de zgomot.
    5. Se testează sursa de alimentare, puterea la ieșire și temperatura de operare a șasiului.
    6. Rezultatele testelor sunt înregistrate și asociate seriei echipamentului. Se notează revizia hardware, firmware-ul și versiunea software, specificațiile memoriei și ale storage-ului - flash, NVRAM, DRAM, disk drives etc.
  3. Restaurarea setărilor din fabrică.
    1. În această etapă se restaurează setările din fabrică ale echipamentelor pentru a ne asigura ca echipamentul refurbished este gata de instalare, la fel ca un echipament nou.
    2. După ce a trecut și prin această etapă echipamentul este trecut în inventarul de stoc, pentru vânzare.
  4. Upgrade hardware și configurare personalizată.
    1. În această etapă produsele sunt echipate cu plăci de rețea și module de expnsiune, în conformitate cu comenzile primite.
    2. Se testează echipamentul în echiparea comandată. În cazul în care s-a făcut un upgrade de memorie, sursă de alimentare sau de module, echipamentul este testat din nou, iar valorile obținute sunt înregistrate.
  5. Controlul final și livrarea.
    1. Se verifică și se înregistrează part number-ul și seria echipamentului vândut.
    2. Dacă este necesar, se etichetează cu codul de bare al clientului.
    3. Se împachetează pentru protecție la transport. Se asigură protecția la șocuri, la umiditate și condensare și la electricitate statică. Toate componentele sensibile sunt împachetate în material ESD.
    4. Se adaugă în colet accesoriile necesare: șine de montare în rack, cabluri de consolă și cabluri de alimentare adaptate standardelor din țara de destinație.
    5. În sfârșit coletul sau paletul este gata și pregătit să facă față unor condiții dure de manevrare la transport. După expedierea coletului clientul primește prin email tracking number-ul și termenul de livrare estimat (ETA).